Blog.

Euronics

13 reklámfilmet forgatni egy nap alatt? Simán!

Az Euronics “Machines with love” új kommunikációs platformja számára az volt a feladatunk, hogy 2 image spotot és 11 taktikai reklámot készítsünk, amelyeket ügyfelünk évekig használhat.

Ennek érdekében létrehoztunk egy stúdióban egy olyan díszletet, ahol a tér minden szögletében helyet kaphatott az egyik történetünk. A jelenetek közötti előkészületi idők minimalizálása érdekében a kamerát és minden felszerelést középre helyeztünk, hogy zökkenőmentesen haladhassunk a forgatással. Amíg az egyik jelenet forgott, addig egy másik jelenet már előkészületben volt, és ez a mentalitás rendezte az egész napot. Így minden filmet le tudtunk forgatni, ami a tányérunkon volt.

Millandjoy

Úsztál már képtelenül nagy mennyiségű tejben? Hősünk igen, és bár állítólag laktózérzékeny, csak egyetlen kapszula kellett, hogy gond nélkül menjen neki.

Győri Édes

A Győri Édes egy vadonatúj image spottal szeretett volna visszatérni a köztudatba, amely a legjobban kiemeli fő USP-jüket, a 100%-ban természetes eredetű összetevőket. Ehhez a film készítésének minden aspektusában a természeti szempontokra kellett koncentrálnunk.

A feladat itt az volt, hogy a természetre összpontosítsunk. Nyilvánvaló volt, hogy az egész reklámfilmet egy természetes környezetben kell forgatnunk, ugyanakkor nagyon nehéz ideálisan kinéző búzamezőket találni, ha nem az év megfelelő időszakában vagyunk. (Gyakorlatilag az évből 2 olyan hét van, amikor a búzamezők a legmagasabbak és a leglátványosabban néznek ki, közvetlenül az aratás előtt). Szerencsére sikerült megtalálnunk a megfelelő helyet, könnyen bemutathattuk a kreatív ötletet, és visszarepíthettük hősnőnket a mezőre, miután beleharapott egy nagyon természetes ízű kekszbe.

EON

Mindig szeretünk állatokkal forgatni, hogy fokozzuk a cukiság faktort, pláne, ha egy filmben több faj is szerepel!

Ebben az image reklámban azt a gondolatot kellett bemutatnunk, hogy a legtöbb napi tevékenységünk során energiával találkozunk, és ezek a találkozások valójában szórakoztatóak is lehetnek nekünk, embereknek és az állatoknak is. Állati kényelmes, tehát az EON által az otthonodba hozott energia ugyanolyan kényelembe helyez téged és szeretett kedvenceidet is.

Dreher24

Forgassunk nyári jelenetet október 5-én? Simán!

Szeretjük a kihívásokat, és egy nyári pillanat felállítása homokos stranddal, Budapesten, októberben, elhiheted, határozottan annak számít.

A sörmárkák esetében a rohanás és az időzítés oka mindig ugyanazokból az okokból fakad. A fő fogyasztási alkalmuk mindenképpen a nyár, vagy az év más időszakában, amikor olyan jó idő van, hogy az már egy sörért – vagy kettőért – kiált, így nem volt kérdés, hogy mindenképpen nyári hangulatot kell teremtenünk. Máshol forgatni elsősorban azért nem jöhetett szóba, mert a Dreher egy magyar ‘heritage brand’, és azt akartuk, hogy ez így is maradjon.

A megoldásunk tehát az volt, hogy összepakoltuk a stábot, és létrehoztunk magunknak egy strandot, ami nincs olyan messze a várostól, és ott forgattuk le a kifejezetten extra nyári pillanatainkat.

Groupama Next

A legnagyobb kihívás ebben a projektben az időkeret volt – pontosabban szólva a totális időhiány, amiben az egész projektet sikerült összehozni, de pont ezért is szeretjük annyira a végeredményt és a kreatívot. 🙂

Az ügynökség és mi is olyan videókat akartunk készíteni, amik az idő- és költségvetési korlátok ellenére , kellően látványosak és vizuálisan gazdagok. Ennek érdekében kezdetektől fogva együttdolgoztunk, Mlinarics Máté art directorral és Balázs István Balázzsal, aki eredetileg operatőr ugyan, de sikerült meggyőznünk arról, hogy erre a projektre vegye fel a rendező gúnyát, és használja a skillsetjét úgy, mint egy multi-talentum.

Őszintén szólva ezt a szót ennél a projektnél a stáb minden egyes tagjára bátran használhatjuk, mert több okból is a lehető legkisebb csapattal kellett dolgoznunk: ahhoz, hogy mindhárom filmet egy nap alatt forgassuk le, vizuálisan eltérő díszletekben, a stábnak gyorsan és nagyon hatékonyan kellett működnie, mivel nagyon kevés időnk volt a beállítások és a helyszínek totális megváltoztatására. Természetesen a legnagyobb szerencsénk az volt, hogy a díszlettervező stábunk, Füzesi Gergő vezetésével megtalálta pont azokat a kellékeket az Aladdin filmből, amik tökéletesen illeszkedtek a Bandzsúria földi jelenetünkhöz.

Cetebe

Ebben a sajátos TVC-ben a legnagyobb kérdés az volt, hogy fogjuk egységesíteni és hangsúlyozni a probléma vizuális bemutatását – azt az érzést, amikor a kimerültség miatt legszívesebben lecserélnéd magad.

Ahhoz, hogy ezt a kulcsfontosságú mozdulatot átadhassuk, gondosan meg kellett terveznünk előre, és össze kellett hangolnunk az összes karakter mozgását a különböző helyzetekben, hogy ne tűnjön hibának, hanem inkább erős vizuális elemként adódjon hozzá a filmhez. Hogy ezt a problémát áthidaljuk, a reklámfilm ezen részeit mozgásvezérelt/robotkarral akartuk felvenni – így később szabadon játszhattunk a mozgás sebességével.

A rocket cinema robottal való forgatás mindig igényel némi extra tervezést a gyártás előtti fázisban, ahol a rendező és az operatőt együtt kísérletezik a kamera különböző beállításaival, a mozgás sebességével és irányával, valamint a megvilágítással.

Bauhaus

Ungvári Dávid rendezése már nem az első közös Bauhaus munkánk volt, és valószínű nem is az utolsó.

A feladat a következő volt: mutassuk be azt, amiről a Bauhaus kiskereskedelmi üzletei leginkább szólnak, ami nem más, mint az otthon és a környezet javítása.
Egy hosszú napunk volt a forgatásra és a teljesen eltérő díszletek felépítíésére, hogy kiemeljük az üzlet két fő célszolgáltatását. Ehhez az első díszletet egy stúdióban húztuk fel, amelynek célja a fürdőszobaépítés helyszínének megteremtése volt, míg a barkácsmunkahelyet egy valós helyszínen hoztuk létre. A barkácsmesterünk akció közbeni forgatásához kibéreltünk egy garázst, ahol eredetileg motorkerékpárokat építenek.

Egy díszlet építése mindig kiterjedt látványtervezést igényel, tehát nagyon örültünk, hogy ebben a projektben Takács Eszter művészeti vezetővel dolgozhattunk.